poniedziałek, 23 grudnia 2013

ostatnie prace i życzenia ;)

jak ten czas szybko biegnie... jutro już Wigilia.. dlatego dziś wszystkim obserwatorom i czytelnikom mojego bloga serdeczne życzenia:
Niech te Święta będą pełne spokoju, zdrowia i radości. Życzę Wam wielu wzruszeń, spełnienia marzeń i inspiracji. Oraz wiary w lepsze jutro ;)
a teraz czas pokazać Wam ostatnie już świąteczne prace:
prezenty...

 stroik na cmentarz(w planie w środku znicz w kształcie choinki)
 stroik na stół Wigilijny
 wianek na drzwi
 "jodłowanie" klatki ;D

tym razem mój wianek na moich drzwiach...
 
 i choinki z piórek...
 oraz coś, z czego jestem dumna... podoba mi się i już... domek z masy solnej, przypomina domek z piernika. tutaj lukrem jest sztuczny śnieg z bloga p. Iwony... niejedna osoba już się nabrała.. do środka można włożyć mini świeczkę i nastrój już jest.. ;)

 Dzisiejszy post wyszedł strasznie długi... no cóż... przepraszam... i jeszcze raz WESOŁYCH ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, miło mi że tutaj jesteś :)