niedziela, 30 czerwca 2013

CANDY! CANDY! CANDY!

Pierwsze CANDY w magi z papieru!
początek wakacji, rok bloga, licznik odwiedzin zbliża się do 10 000, chęć podarowania komuś czegoś ;D
chyba wystarczą aby zorganizować moje pierwsze CANDY!
a do wygrania jest iście letni kapelusz!!!
w kolorze lawendy!
może służyć jako nakrycie głowy, ozdoba stojąca lub wisząca!
a o to i on....




mam nadzieję, że Wam się podoba!

warunki udziału w CANDY:
  • pozostawienie komentarza pod TYM postem
  • umieszczenie podlinkowanego banerku u siebie na blogu(dla posiadających bloga) 
  • wklejenie linku do tego posta u siebie na profilu na facebook'u(dla posiadających profil)
  • zostanie obserwatorem mojego bloga(jeśli to możliwe)
  • dla nie mających konta na fb i nie posiadających bloga proszeni są o pozostawienie w komentarzu swojego adresu email
ZAPRASZAM SERDECZNIE!
ZAPISY DO 11.08.2013r
oto banerek do pobrania
  
\

5 komentarzy:

  1. Kapelusz jest śliczny i dlatego z miłą chęcią przystąpię do zabawy. Pozdrawiam :)




























    OdpowiedzUsuń
  2. jak najbardziej podoba sie i już stoję w kolejcehttp://ozdobyagnez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, pięknie wykonany, super kolor i różyczki. Zapisuję się z cicha nadzieją na wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak po taki cudny kapelusik, to i ja stanę w kolejce,choć szczescia nie mam,ale spróbować można :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie dotarłam i oczywiście z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tutaj jesteś :)