wtorek, 31 grudnia 2013

koniec roku, czas na podsumowanie...

 i rok 2013 zbliża się do końca... wszyscy coś podsumowują, planują zmiany... a przecież każdy dzień jest dobry do posumowań i planów... ale to właśnie dziś wszyscy przypominamy sobie to co było w 2013r.. dla mnie rok ten był ciężki. wiele złych rzeczy się wydarzyło, było też dobre momenty. wiele zmieniło się nie odwracalnie, wiele nie powinno się zdarzyć.. ale cóż.. trzeba przyjąć to co przynosi nam los i żyć dalej...

a jeśli chodzi o moją twórczą pracę, to też było tego troszkę.. były sukcesy i porażki... poznawanie nowych techniki i doskonalenie starych...
w roku 2013 opublikowałam 73 posty (łącznie z tym)
wykonałam:
4 kosze z kwiatami
2 wózeczki
1 słonia z papierowej wikliny
1 słonia z róż
5 armatek
3 kielichy z kwiatami
1 rowerek
4 filiżanki
1 bukiet z lizaków
4 drzewka szczęścia
2 kapelusze
2 gorsety
1 kule z kwiatów na stojaku
1 kielich na I Komunie Świętą
1 bukiet w wazonie
2 samochody
2 kuferko-szkatułki
4 koszyki na owoce
2 bukiety
sporo ozdób na Wielkanoc i Boże Narodzenie, oj było tego troszkę...

Plany na rok 2014 jakieś są... Na razie ich nie zdradzę... Mam nadzieję, że uda się je zrealizować ;) ale planów na pewno przybędzie, bo zamierzam nadchodzący rok wykorzystać do maksimum ;)

Szczęśliwego Nowego Roku, pełnego zdrowia, miłości, spełnionych marzeń i zrealizowanych celów...
 Do następnego posta w Nowym Roku!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, miło mi że tutaj jesteś :)