niedziela, 26 maja 2013

kula z kwiatów.. ;)

dawno mnie tu nie było... ładna pogoda za oknem, więc nawet chęci na internet nie mam. zaglądam na wasze blogi, choć nie zawsze pozostawiam ślad po sobie. mam teraz zamiar być tu częściej (zbliża się koniec roku, więc mniej obowiązków związanych ze szkołą, więcej czasu wolnego) i wprowadzić zmiany ;D ale o tym innym razem... a dziś... zdecydowanie RÓŻ! kula z kwiatów... róże w odcieniach różu i ecri na białym stojaku... ja jestem zadowolona z efektu. pierwszy raz robiłam taki stojak i nie do końca wiedziałam co i jak, ale wyszło stabilnie i myślę że wygląda też ok. kula zrobiona z małych różyczek metodą cukierkową więc pracy było sporo... zostawiam Was ze zdjęciami...







do zobaczenia wkrótce... a teraz lecę kończyć kolejne prace...

PS. z okazji dzisiejszego święta wszystkim mamom spełnienia marzeń!

4 komentarze:

  1. Śliczna kula w koszyczku,cukiereczkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kula i pięknie wykonany stojak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zainteresowana rowniez samymi kulami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tutaj jesteś :)