wtorek, 30 grudnia 2014

Na ten Nowy Rok!

Koniec roku to czas podsumowań. Ten rok był dla mnie pozytywny. Oczywiście zdarzały się gorsze momenty, ale tych dobrych też było sporo :D twórczo ten rok także był całkiem, całkiem. nowe pomysły, realizacja dużych prac. Była też przerwa na blogu, chodź niekoniecznie w tworzeniu. Ograniczony dostęp do internetu ograniczał mi kontakt ze światem, ale nie z tworzeniem. W tym roku także poszerzyłam swoje umiejętności. Kolejne doświadczenia z papierową wikliną, krepą czy wikolem. Ale także bliższe zapoznanie się z szydełkiem. I podoba mi się. I dziergam, bo lubię.

Chciała bym życzyć sobie i Wam w Nowym Roku
duuużo zdrowia, bo ono jest najważniejsze, a prócz tego odwagi do realizacji marzeń, spokoju, miłości, kreatywnych pomysłów i by Was omineła nie moc twórcza :D

A teraz nadrabiamy zaległości. To akurat był prezent na 18-nastkę Gabi. Ale szpilka również dobra jest na zabawę Sylwestrową. Oto ona:



Także życzenia już złożone, pozostaje mi tylko się pożegnać ostatni raz w tym roku. 
Do "zobaczenia" za rok :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, miło mi że tutaj jesteś :)