sobota, 19 października 2013

coś na skarby miłości...

witam Was bardzo serdecznie... i przepraszam bardzo za moją tak długą nie obecność... postaram się to zmienić i bywać tu częściej... Was moje drogie, podglądam regularnie, jednak na swojego bloga brakuje mi czasu.... ostatnie tygodnie były pracowite...cały czas tworzę... powstało kilka nowych prac, głównie świątecznych, choć nie tylko. czekają na dokończenie... mam nadzieję, że efekt końcowy Wam się spodoba ;)
a dziś koszyczek w kształcie serduszka, z pokrywką. całość czarno-biała, tylko róża bordowa... na znak, że w miłości mimo wielu trudności pojawia się jakaś barwa ;) oto on:


jak Wam się podoba?

i na końcu, choć myślę sobie teraz, że powinnam na początku, chciałabym Was zaprosić do galerii wózeczków. galerię zorganizowała wspaniała Ania Krućko ;)
zapraszam Was do podziwiania pięknych wózeczków wspaniałych rękodzielników ;)

1 komentarz:

  1. Śliczny koszyczek a ta czerwona róża oryginalnie wygląda na takim stonowanym tle :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tutaj jesteś :)