niedziela, 20 stycznia 2013

zamówienie specjalne... na szczęścię

równo tydzień temu... dostałam zamówienie specjalne... czas wykonania 7 dni. zleceniodawca: mój brat. powód Jego imieniny. Czyli prezent dla brata, który nie wierzył, że potrafię zrobić....
.....
...
..
.
 SŁONIA!

tak, tak zrobiłam słonia, dla mojego brata! Wszystkiego najlepszego!
a Was zapraszam do zobaczenia mojego dzieła, z którego jestem okropnie dumna. zdążyłam z czasem.. zaczełam go robić dopiero w środę, wcześniej nie znalazłam czasu... zdążyłam dzięki pomocy niezastąpionej Agi, której bardzo dziękuje za poświęcony czas, pomysły i pomoc! ;* wyszedł według mnie cudnie! a Wam się podoba?




PS. Powoli zaczynam myśleć o Wielkanocy. i czynię już pomalutku przygotowania... ;)
więcej w następnych postach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, miło mi że tutaj jesteś :)